Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 9 januari 2023

FBLIve - 12 months of Christmas - Januari

12 months of Christmas Januari.
Thema -  Christmas bells ( kerstbelletjes)

Ik mocht weer van start met de 12 months of christmas voor 2023..

Dit was mijn inspiratie live voor dit thema:
Ik had deze keer een patroon van een christmas stocking en daarin heb ik een klein mini albumpje gemaakt.
Deze is gemaakt met Warm and Peaceful van Craft O'Clock.
Een lekker bloementoef erop met ook kerstsokjes erin.
Als je hem open strikt komt het albumpje te voorschijn
Het albumpje heb ik gemaakt met de kleinste stans uit de rectangle set van JMA
En uit de knipvellen  van deze lijn heb ik diverse plaatjes gebruikt en die op de pagina;s geplakt.



Als voorbeeld had ik er al eentje gemaakt met papier van Graphic 45.
Met deze lijn ziet het er weer heel anders uit.





De live van dit project vind je hier:



De gebruikte artikelen:
https://www.hobbyvision.nl/nl/02-01-2023-tiets-wolfard-12-months-of-christmas-januari.html

Wil je deze kerst sok ook maken, wordt dan lid van onze facebook groep, daar kun je het patroon vinden.
KLIK HIER