Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 5 januari 2023

Facebook Live; Dutch Fold Card Slimline

 Hallo,

Ik ging op kerstavond 24-12-1022 live.
En ik had een mini workshop voor jullie bedacht, we maakten een
Dutch Fold Card.
Ik had de maten van een vierkant en een rechthoekig model uitgewerkt.
En liet een slimline voorbeeld zien.
Die viel in de smaak en jullie vroegen om de maten daarvan.
Deze werk ik nu in dit blog verder uit.


Voor dit model heb je als basis cardstock nodig.
1x 20-22 cm, deze ril je op de zijde van 22 cm op; 5,5- 16,5 cm
Je tekent van onder 8,5 cm af op de twee zijpanelen
en je snijdt de bovenste delen weg.
1x 14,5-11 cm, deze ril je op zijde 14,5 cm op; 1,5 cm
1x 15-7,5 cm


Dan plak je het het ril gedeelte van 1,5 cm
op het deel met de zijpanelen.

Designpapier l-b
1x 14,7-7,2 cm
1x 12,7-10,7 cm
1x 20,7 of 20,3-10,7 cm
4x 8,2-5,2 cm


Ik heb er voor gekozen om de hoeken met een pons af te ronden.

Dan kun je alles nu gaan beplakken.


En daarna naar eigen smaak verder versieren met
stansen, knipplaatjes en een tekst.



Hier is de link naar de live,
bekijk deze gerust voor extra info en uitleg.


In de facebook groep van Hobbyvision
staan de maten van de andere modellen bij documenten.




Ik zag in de groep al veel van jullie creaties voorbij komen nav de live.
Dat is super leuk, blijf dat vooral doen.
Hopelijk geeft dit blog nog wat meer inspiratie en uitleg 
voor jullie om ermee aan de slag te gaan.

Hier de link naar mijn gebruikte producten.

Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog.
Creatieve groetjes,

1 opmerking:

grietje52 zei

Vanmorgen zag ik bij hobbyvriendin de gemaakte kaart, prachtig, ik ga em zeker ook maken, bedankt voor de uitleg