Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 18 januari 2023

FB live -Hexagon box

Hallo allemaal,

Tijdens de online demodag die in het teken stond van het merk Scrap and Me heb 
ik deze hexagon box gemaakt.
Een leuke doos met 6 kanten om iets leuks of lekkers in kado te geven.


De voorkant heb ik voorzien van een ovalen frame uit het knipvel wat
er extra bij te verkrijgen is.


Op het frame heb ik diverse bloemen geplakt.


En de bovenkant wordt gesloten met een lint wat je door de gaatjes kan halen.

Hoe je dit kan maken kan je zien in deze video, en ik zal daaronder ook even de maten van de box zetten. Dan heb je er meteen de geschreven versie van.

 


Snijd twee delen cardstock van 19 cm x 30.5 cm.

Ril deze op 6 – 12  en 18 cm. ( je rillijn is 30.5 cm)

Draai het een kwartslag en ril op 6 cm, zowel onder als bovenkant.

Plak nu deze stoken met de 1 cm rillijn aan elkaar tot een lange strook.                  ER IS NU NOG 1 PLAKSTROOK VAN 1 CM OVER!

Teken nu in het bovenste deel een hulpstipje op 3 cm in het midden van de gerilde 6 cm delen.

Ril dan van de kruising naar de 3 cm stip toe. Zie video. 

Knip de onderste rillijnen in.

Vouw alles goed even dubbel.

Snijd 6 delen designpapier van 18cm x 5,5 cm B.

Snijd 6 blokjes designpapier van 5.5 x 5.5 en snijd er driehoekjes van.

Pons of knijp wat gaatjes in de driehoekjes die uitsteken.

Plak het geheel dicht en plak de bodem dicht.

De bovenkant haal je nu het lint doorheen.

 

Versier het naar wens.


En de producten die ik zoal gebruikt heb, die kan je hier vinden: 

https://www.hobbyvision.nl/nl/11-01-2023-scrap-and-me-online-demodag-janet-blaauw.html

Ik dank je weer voor het langskomen, en graag tot de volgende x,