Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 3 januari 2023

Zingen bij de piano

 Hallo allemaal,

De vrolijk zingende stempeldiertjes van Eline hebben jullie vast al eens voorbij zien komen! Ik vind het altijd leuk om nieuw met oud te combineren, zodat de mallen die ik al heb niet liggen te verstoffen in de kast... Zo ook de piano, die ik zelf nog geen eens gebruikt had eens voor de dag gehaald, want wat past er beter bij zingen dan een piano? Ik heb er een staande kaart van gemaakt, door de rand bij de toetsen te vouwen. Erachter heb ik een kaartenstandaard geplaatst. De liedjesteksten passen natuurlijk perfect op deze kaart en her en der wat muzieknoten. 2023 staat er als een extraatje bij, omdat het een kaartje is om iemand zowel Goede Kerstdagen als een gelukkig nieuw jaar te wensen. In 2023 ga ik de piano zeker nog vaker gebruiken, want je kan er ook een mooie bloementoef op verwerken of wat dacht je van de zingende sneeuwpoppen van Marleen? Of een muzikale verjaardagskaart? Ideeën genoeg!


Om de piano te laten staan heb ik de handige kaartenstandaard van Marianne Design gebruikt. Deze is ongeveer 10 cm hoog en daarom geschikt voor zowel grote als kleine kaarten.


Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgende keer!
Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte hobbymaterialen staan hieronder: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht.