Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 8 januari 2023

FacebookLIVE ECD Sterkaart met Kerstvrouwtje

 Hallo!

Op vrijdag 15 december 2022 ging ik live om met de ster challenge aan de slag te gaan en dan de prompt: Kerstman/vrouw.

Mijn kaart maakte ik met het Kerstvrouwtje van Elizabeth Craft Designs:

Ja, ja, ik weet het; haar bril heb ik verkeerd om geplakt.... dat kon ik helaas niet meer aanpassen. Maar eigenlijk vind ik haar zo onwijs schattig!

Ik stanste sterren uit het mooie design papier Vintage Artistry Serenity van 49 and Market, maar ook uit acetaat (ook van 49 and Market). Wat een leuk effect!

Als basis gebruikte ik de nieuwe JMA Essentials stans Card Display, hierop plakte ik de sterren als basis voor de kaart. De kaart blijft meteen mooi staan (en de kaartenstandaard is echt mooi!). Ik plakte er Kerstballen, sneeuwvlokken en een stempel op van de Classic Christmas set van Elizabeth Craft Designs. Van dit merk gebruikte ik ook de Florals12 van de Paper Flower Collectie en de zuurstokken van de Winter Mug Set.




Je vindt de Facebook live hier:


Lees jij dit blog met je telefoon? Dan is dit de link:
https://youtu.be/SfH4f1PlADg

De link naar de artikelen vind je hier:
<link>

Tot de volgende keer!

Liefs, Reanna

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig, wat mooi! Groetjes Betha