Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 26 januari 2023

FacebookLIVE vintage planner pagina's met ECD en Tim Holtz

 Hallo,

Op 12 november 2022 ging ik live om deze vintage planner pagina's te maken. Ik houd er zo onwijs veel van, dit soort vintage projecten!

Voor de eerste bladzijde stanste ik twee envelopjes van de gave Tim Holtz Postal stansset en plakte deze tussen 2 Kerstboom randstansen van ECD. Daarna versierde ik het geheel:




Ik begon de volgende pagina met Kerstpapier, daar stanste ik de basispagina van. Vervolgens stanste en stempelde ik allerlei gave items van Elizabeth Craft Designs en ik gebruikte Tim Holtz Kerst ephemera. Dat past allemaal geweldig bij elkaar!

Met de Alphabet Tabs kun je heel leuk woorden vormen en ergens achter plakken, ik gebruikte ze voor het woord fun:


De Florals12 van de Paper Flower Collection zijn perfect voor Kerstprojecten,


Ik gebruikte ook nog een stencil van de Planner Stencils om met groene pasta een leuk extra effect op de achtergrond te maken.


Het filmpje van de live vind je hier, tijdens de live maakte ik twee projecten:

Lees jij dit blog met je telefoon, dan is dit de link naar het filmpje:

De gebruikte artikelen vind je hier:

Tot de volgende keer.
Liefs, Reanna

Geen opmerkingen: