Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 22 januari 2023

FBLive - Hoek boekenlegger

Goedemorgen allemaal,
Ik mocht 14 januari weer meedoen met een online demodag bij hobbyvision. Ik had deze keer het prachtige papier van Simple Stories -  Winter Woods.

Ik heb er een hoek boekenlegger mee gemaakt.
Heel simpel om te maken.
Je snijd een stuk cardstock van 15 x 15cm en zet bovenaan een streepje op 7,5 en aan de beide zijkanten en dit ril je zoals op onderstaande foto.

Je plakt  tape erop en daarop plak je een mooi design papiertje.
Je draait hem om en dat is je voorkant.
Je kunt met een randpons of  border stans een mooi randje onderaan maken en daarna begin je met pimpen.

Ik heb het lieve beertje van Marianne Design in elkaar geprutst en daaromheen lekker met laagjes papier gewerkt.
De sneeuwvlok is van Elizabeth Craft Design en daarop heb ik een mooie sticker van Marianne Design geplakt met tekst.
Natuurlijk ook lekker gespetterd met de poscapen en her en der wat sneeuwballetjes geplakt.


Een oude stans van Marianne Design met bomen had ik nog liggen dus heb een deel ervan erachter geplakt.
Natuurlijk een bloementoefje erbij, wat sisal en klaar is de boekenlegger.



Ik had al een 2tal voorbereid om te laten zien tijdens de live.
Deze is gemaakt van Craft O 'Clock - Holidays in Snow.
Met een shaker erop verwerkt en de Jack Frost van ECD.
ja jullie zullen nu wel denken, dat is toch veel te dik in een boek als je je boek dicht doet.
Ja kopt maar ja ik hou van lekker freubelen a la Tiets en een vriendin van mij heeft er eentje gekregen en die laat haar boek open liggen zodat ze elke keer de mooie boekenlegger ziet.





En van de Simple Stories lijn heb ik met de rose blaadjes ook nog een boekenlegger gemaakt.
Met een bomenrand en huisjes rand erachter ( StudioLight-  creative lab)

De bloem is van ECD en het takje erachter ook.





Wil je de live terug kijken dan kun je dat hier doen:



De gebruikte artikelen  kun je hier terug vinden;
https://www.hobbyvision.nl/nl/14-01-2023-online-demodag-tiets-wolfard.html