Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 29 januari 2023

Tuinierende kabouter

 Hallo allemaal,

Doe je al mee met de nieuwe challenge gnomes of slimline vorm op dit blog? Dit was mijn voorbeeld voor de challenge geworden: ik heb gekozen voor een gnome die in de tuin aan het werk is. Bij een kabouter hoort natuurlijk ook een echte rood met witte paddenstoel... Zelf heb ik niks met Boedah en balanceerstenen, maar die stenen zijn wel leuk als keien in de tuin van de kabouter te gebruiken. De nieuwe grasrand heb ik onder het plaatje door laten lopen: erg leuk zulk hoog gras! De schep van de kabouter lijkt erg op de schep van Marleen, dus die ook nagemaakt met stansjes. De van harte cirkel heb ik uit zwart cardstock gestanst, zo springt die er mooi uit.


Klein dat zijn ze, maar ze maken de kaart wel fleurig en af die lieve kleine lieveheersbeestjes...

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan en graag tot een volgende keer!

Hobbygroet,
Lisanne

De gebruikte hobbymaterialen staan hieronder: klik op het plaatje en je komt direct op de juiste pagina in de webshop terecht.

Geen opmerkingen: