Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 5 januari 2023

FacebookLIVE cadeaudoos met kaarsjes

 Hallo,

Op woensdag 16 november 2022 was er in de groep Create it with HobbyVision een online demodag met het mooie papier van ScrapBoys.
Ik besloot om een dubbele shadowbox te maken dat ook meteen fungeerde als cadeaudoosje!

In feite heb ik twee shadowboxen gemaakt met de frames stansen van Elizabeth Craft Designs. De linker box heb ik op maat gemaakt door de breedte op maat van de waxinelichtjes te snijden. Op de rechterdoos plakte ik designpapier waarin ik eerst een ovaal gestanst had. De open haard en klok zijn geplakt op de onderkant, de rest van de plaatjes op de bovenkant waardoor er leuk hoogteverschil is.






De live vind je hier:

Lees jij dit blog met je mobiel? Dan is dit de link naar het filmpje:

Dit is de link naar de gebruikte artikelen:

Bedankt voor het lezen, tot de volgende keer!
Liefs, Reanna

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Ga filmpje snel kijken. Groetjes Betha