Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 25 januari 2023

FB live - flower masks van StudioLight

Hallo allemaal,

Hebben jullie de live gezien die ik een tijdje terug heb gehouden?
Daar heb ik diverse mogelijkheden laten zien met de nieuwe masks
en stempels van StudioLight.


De bovenste foto, dat is de kaart met envelop die ik tijdens de live maakte.


En hier nog een voorbeeld wat je b.v. met de woorden masks kan doen.
Hier heb ik de letters gemaakt en daarna uitgeknipt


Op de letters heb ik ook nog wat glitter gedaan.
De bloemen zijn gemaakt met de flower stamps van JMA en 
ingekleurd met de LightMarkers.


En dit soort kaartjes kan je er ook mee maken.
De ronde JMA mal heb ik uit wit gestanst en voorzien van de tekst met behulp van de mask.


Dan nog de layerd maks van de vlinder met een LOVE tekst.


Nog een keer de layerd mask van de bloesem, maar nu op een andere achtergrond.


en een mannenkaart met de letters BDAY die ik weer uitgeknipt heb.

Zo heb je weer een aantal ideetjes wat je er zoal mee kan maken.
en wil je de stappen van de bloesem kaart nog eens bekijken, dan kan je deze video afspelen.

En de producten, die staan hier op een rijtje: