Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 27 januari 2023

FB live Mixed media canvas

Hallo allemaal.

Eerlijk gezegd heb ik er zelf erg van genoten om weer eens lekker met de 
mixed aan de slag te gaan. Zo heb ik dus tijdens een live uitzending deze canvas gemaakt.



Ik heb hiervoor de binnenkant van het canvas gebruikt.
Deze heb ik eerst voorzien van een laagje gesso en daarna heb ik er een dikke laag
crackle paint opgezet. Dit heb ik lekker een nachtje laten drogen omdat het voor een crackle paint
mooier is dan wanneer je een heattool gebruikt.



Ik ben begonnen om het een stuk cheesecloth op de plakken met een gell medium.
Daarna heb ik er wat kleur op gespray`d met Lindy`s Starburst.


En toen ben ik de lijstjes, de lamp en de andere figuurtjes erop gaan plakken.
De donkere figuurtjes heb ik voorzien van Foundry Wax - Mined.


De vleugels die aan het lampje zitten blijven transparant want die had ik gegoten
met de resin. De foto`s zijn gemaakt toen de lijm nog niet helemaal droog was, dus vandaar zie je nog
wat wit er doorheen schijnen ;)

En lijkt je dit nu ook leuk om te doen, dan kan je eventueel hier nog de video bekijken:
 

En de producten, die staan hier voor je op een rijtje:


 

Geen opmerkingen: