Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 18 januari 2023

Gefeliciteerd!

 Hallo allemaal!

Deze keer wil ik jullie graag inspireren met een verjaardagskaart.


Voor deze kaart heb ik de circkelstans uit de JMA collectie gebruikt. Ik heb de grootste stans uit het A4 PaperPad Vintage Florals van Studio Light gestanst. 

Voor het designpapier heb ik gekozen voor het paperpad Moments van ScrapBoys.
Hieruit heb ik de grootste circkel gestanst. In dit paperpad zitten ook leuke bloemen en frames die ik heb uitgeknipt. 
Vervolgens heb ik alle randjes bewerkt met de kleur Frayed Burlap van Distress Inkt.


Op de achtergrond heb ik her en der wat script gestempeld met dezelfde kleur als waarmee ik de randjes heb bewerkt. Hiervoor heb ik geen stempelhulp of acrylblok gebruikt, maar gewoon uit de losse hand. 


Vervolgens ben ik aan de opbouw begonnen. Hierbij heb ik niet te veel nagedacht, maar ben ik gewoon lekker gaan plakken. De bloemen heb ik wel verhoogd opgeplakt met foamtape om wat meer diepte in de kaart te krijgen. 
Het is een verjaardagskaart en in het midden van de kaart heb ik een oude tekst stempel van CreaLies gebruikt, maar je kunt hier natuurlijk elke willekeurige stempel voor gebruiken. 


Dank je wel voor het lezen van dit blogbericht en ik hoop jullie met deze kaart weer geïnspireerd te hebben.

Alle producten die ik heb gebruikt, kun je in de webshop van HobbyVision vinden door op de foto's hieronder te klikken.

Graag tot een volgende keer!