Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 30 januari 2023

FacebookLIVE mixed media art journaling

 Hoi,

Op vrijdag 6 januari 2023 ging ik volledig onverwacht live, ik viel in voor een zieke mede live-collega. Aangezien ik toch al van plan was om in mijn eigen art journal te werken heb ik dat gewoon tijdens de live gedaan.

Ik begon met een stencil en structuurpasta. Vervolgens deed ik gesso op de gehele pagina. Dat deed ik omdat ik met Neocolor II wilde werken, dat gaat beter op gesso. Ik gebruikte meerdere kleuren Neocolor II en ik gebruikte nog een beetje acrylverf. Het werd een dromerige achtergrond.


Ik stempelde op de achtergrond, maar vond dat veel te aanwezig dus ben ik er nog een keer overheen gegaan met witte gesso.


Ik stempelde de peony bloemen van Jenine's Mindful Art en kleurde ze met de Light Markers. In de nieuwste sets zitten vintage en muted kleuren, dat paste perfect bij mijn bladzijde!


De bladzijde maakte ik af met die-cuts uit het boekje van Jenine's Mindful Art.


Het filmpje van de live vind je hier:

De gebruikte artikelen vind je hier:

Tot de volgende keer!
Liefs, Reanna