Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 13 januari 2023

Trouwfoto

 Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal nog een heel gelukkig en creatief 2023 wensen en hopen dat er weer heel wat moois door iedereen wordt gecreëerd!!! 

Dit keer heb ik een pagina gemaakt voor in mijn zelf gemaakte ringband map.

Als focal point heb ik een "trouwfoto" gebruikt uit de prachtige lijn van Tim Holtz.


Met restjes papier van de mooie lijn "Orchids and Cats" van Stamperia heb ik een basis gemaakt voor de achtergrond. 

De stukjes design papier heb ik gesneden met de Deckle Guillotine Cutter van Tim Holz, hiermee krijg je een heel mooi gekarteld randje. 
Alle randjes daarna bewerkt met Vintage Photo Distress Inkt.

Het achtergrondpapier heb ik op een paar plaatsen bewerkt met Saltwater Taffy en Tea Dye Oixide Distress Inkt en het daarna met water gesprayd zodat de kleuren iets uitvloeien.

Met dezelfde kleuren een stempel uit de set van JMA "Inky Notes" over de gehele achtergrond afgedrukt.


Met Distress Inkt Vintage Photo daarna spetters aangebracht. 


De stukjes designpapier op de achtergrond gelegd om te kijken wat een mooie compositie is en ze daarna op het papier geplakt. 

Over de gehele pagina is een dun laagje witte gesso aangebracht.



De foto en de mat waarop deze is geplakt hebben ook een gekarteld randje gekregen. 


Een paar takjes en een bloem gestanst en deze met inkt gekleurd.


Een stukje aquarelpapier gekleurd met Vintage Photo en er daarna een paar ticket stempels, eveneens uit de JMA collectie, met Versafine op afgedrukt en uit gestanst met de bijpassende stans.

Uit dezelfde stempelset het woord Airmail op diverse plekken met Versafine afgedrukt. 

Onder de foto een beetje sisal geplakt en voordat het geheel op zwart cardstock is gemat zijn de randjes met Black Soot Distress inkt bewerkt.

Voor de finishing touch nog wat zwarte spetters met een posca pen aangebracht.


Een stukje seambinding met Distress Inkt gekleurd en hiervan een strikje gemaakt en op de takjes geplakt.

Hopelijk heb ik jullie met deze creatie kunnen inspireren om zelf ook lekker aan de slag te gaan.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Liefs, Grietje 


Als je op onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende product in de webwinkel.




              




3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooie en leuke kaart heb je gemaakt
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Grietje zei

Dank jullie wel voor de lieve reacties!!