Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 16 januari 2023

FacebookLIVE vintage kaarten

 Hoi,

Tijdens de live van 13 januari 2023 maakte ik twee vintage kaarten met de leuke Hand Drawn Stamps van Elizabeth Craft Designs.

Op de eerste slimline kaart combineerde ik stansen van de Planner Essentials van ECD met de gave ouderwetse telefoonstempel:





De eerste kaart was voornamelijk stansen, de volgende kaart is een mixed media slimline kaart. Ik startte met een stencil van de ECD Planner Stencils en waterverf. De stempels kleurde ik ook met waterverf:






Op de achtergrond gebruikte ik ook nog het prachtige lace washitape van 49 and Market, echt geweldige tape!

Het filmpje vind je hier:

Lees jij dit blog met je telefoon, dan is dit de link naar het filmpje:

Dit is de link naar de gebruikte artikelen:

Tot de volgende keer,
Reanna van Haren


Geen opmerkingen: