Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 22 januari 2023

Voorbereidingskaart voor FBLive - Gefeliciteerd kaart

Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze verjaardagskaart.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de Jenine's Mindful Art collection.
Deze kaart gemaakt ter voorbereiding voor de FBlive uitzending op
donderdagavond 5 Januari in de
Jenine's Mindfyl Art - inspiration group op FB. 

Dit idee heb ik niet zelf bedacht maar kwam dit ergens tegen.
Toen ging er bij mij een lampje branden
dat je de kleine tasjes goed met de Pocket stans set
uit de mini album set kan maken.
Dit is de JMA-ES-CD98. 



Gebruikte JMA producten:
Rectangle ornament frames JMA-ES-CD471
Card Display JMA-ES-CD472
Mini Album/Journal JMA-ES-CD98
Vellum JMA-WYS-VES01
Pearls JMA-ES-PEARL04
Decorative Leaves JMA-ES-CD471
Mandela STENCILJMA10
New Awakening paperpads;
- JMA-NA-PP01
- JMA-NA-PP02
- JMA-NA-MPP02.


Deze onderstaande kaart had ik gemaakt tijdens de FBLive uitzending.


De gebruikte producten van de Live uitzending kan je hier in de webshop vinden;

De FBLive uitzending kan je hier vinden;


Ik hoop dat ik je inspiratie heb kunnen geven.

Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.