Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 21 januari 2022

Alice in Wonderland

 Hallootjes allemaal,

Wie weet kennen jullie het sprookje Alice in Wonderland wel.
Daarvan heeft Stamperia ook diverse leuke papepads uitgebacht.
Deze had ik al een hele tijd in huis liggen en ben daar maar eens een x wat mee gaan maken.


De basis is een shape art van Dutch Doobadoo.
Hierop heb ik een soort bakje gemaakt zodat het een diepte in de kaart ontstond.
Daarna alles beplakt met designpapier en diverse leuke plaatjes uit de knip set.


In het bakje wat ik op de basis heb geplakt, heb ik de deur verwerkt. Achter de deur een plaatje van de drie kaarten mannetjes. Ook zaten er in het knipset heel veel speelkaartjes. Die heb ik overal langs geplakt. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk in verschillende hoogtes te plakken door diverse maten glue dots te gebruiken en wat foamtape.

En zo heb ik een soort van sprookje op een kaart ;) 


En dit zijn de gebruikte materialen:
  

2 opmerkingen:

GerJanne zei


Wat een gaaf kaartje!! Ontzettend leuk gedaan!

tine zei

prachtig gemaakt, het bakje maken, dat begrijp ik niet zo goed....

ee heel mooi tefereel

groetjes
Tine