Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 11 januari 2022

Facebooklive - Izink en Lavinia door Janet

 Hallo allemaal,


Mijn eerste live uitzending van dit jaar heb ik weer gehad en deze was op 5 januari.
In deze live ben ik een achtergrond gaan maken met de Izink dye spray`s.

Op deze achtergrond ben ik een tafereeltje gaan maken met de Lavinia stempels.
Met deze stempels kan je zo leuk een eigen "sprookje" bedenken.

I love you to the moon and back, deze quote past mooi bij het eindresultaat.


De achtergrond heb ik gemaakt door paars en blauw door elkaar op een vel pro silk karton van CraftEmotions te sprayen. Dit een beetje laten lopen en er toen een tweede vel op gelegd.
Het mooiste deel van dit papier heb ik op maat gesneden en ben daarna begonnen met de antique white spray er op te druppelen voor de sterretjes.

Daarna ben ik het geheel gaan opbouwen.
Eerste de maan en daarna de bomen en de rest van de creatie.

Je kan dit allemaal bekijken op ons YouTube kanaal waar de live terug te vinden is.
Maar om je niet te laten zoeken, kan je die live ook hier terug kijken als je dat wilt.



De producten die ik heb gebruikt, die kan je hier vinden:


 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Unknown zei

I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog

មាន់ជល់តាមអនឡាញ