Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 4 januari 2022

Facebooklive - Mixed Media label met Monique

  Hallo allemaal,

Ik wilde jullie nog mijn label laten zien die ik heb gemaakt tijdens de live maandag 27 december.
Wat vond ik het ontzettend leuk om te doen! Ik zag er zo tegenop en het viel zo mee. Mede door jullie. Dank jullie wel voor de lieve reacties.  

Ik had de dag ervoor nog een label gemaakt om te oefenen en nog een label op de 27e. Dus heb ik 3 mooie labels om weg te geven. 

Dit is de eerste. Daar is alles mee begonnen...hahaha. De teksten in de stickerboekjes vind ik prachtig maar wel heel persoonlijk. Als je een tekst als deze ergens opplakt, heb je al iemand in het achterhoofd waar die voor is bestemd.

 
Zie je hoe de crackle paint mooi gebarsten is? Dat zijn de kadootjes die ontstaan tijdens het maken. Je weet nooit of het de 2e of 3e keer ook zo mooi lukt. Ook de Frosted crystals zie je hier mooi in de linkerhoek.


Hieronder zie je hoe mooi de starburst spray glittert. Ze zijn zo gaaf al die shimmer sprays.


Dit is de label die ik in de live uitzending heb gemaakt. En je ziet, ik heb dezelfde sprays gebruikt en toch zijn de kleuren heel anders geworden.


En hieronder mijn generale repetitie de zondag ervoor. Ik moest even kijken hoeveel tijd ik er mee kwijt was. Goed voorbereidt beginnen, dan ben je al halverwege. En zo heb je drie verschillende labels met dezelfde spulletjes.

Alles wat ik heb gebruikt staat in de winkel onder het kopje Facebook Live. Ik zal de link hieronder zetten, dan sta je gelijk op de goede pagina. Ik hoop een keer een label van jullie voorbij te zien komen. Kijken hoe ik jullie heb geïnspireerd. 

En hieronder kun je het nog een keer terugkijken.
 


Een hele fijne dag, liefs Monique