Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 2 januari 2022

Teepee Card

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een creatie laten zien. Ik ben aan de slag gegaan met het DDBD Card Art stencil Teepee.


Voor de opmaak van de kaart heb ik het mooie Design Papier Flower Fiesta gebruikt van Craft 'O Clock
het plaatje komt van het Girls in Jeans vel van Maja Design. De bloemen op de kaart heb ik gemaakt met de Elizabeth Craft Design Dies- Floral 13.


Het voordeel van deze mal is de extra vouw in de kaart.


Hierdoor kan je de kaart in elkaar gezet en plat versturen.


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze kaart. Hieronder zal ik alle gebruikte materialen nog even linken,

Fijne dag allemaal en tot de volgende kaart.