Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 24 januari 2022

Kaart met opengewerkte rand

 Hallo allemaal!

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik met het mooie papier Warm and Cozy van Jenine's Mindful Art heb gemaakt.
                                                   
     
  Ik ben begonnen met het stansen van de vierkante met de open gewerkte randen.
Daarna designpapier gesneden wat precies zo goot is.
En een vierkant designpapier maar dan iets kleiner.

Uit de kleinste vierkant heb ik een stuk uitgescheurd in de vorm van een V.
De randen van deze vierkant heb ik opgeruwd met een distresser.
In de linker beneden hoek een stempel gezet en die geembossed met embossingpoeder goud.
Dit vierkant heb ik met foamtape op het vierkant met de rand geplakt, zodat dit er een beetje bovenop komt te liggen.


Uit het die-cut boekje heb ik leuke die-cuts gezocht die ik mooi bij elkaar vond passen.
De randen  hiervan heb ik beinkt met Distress Inkt.
De die-cuts heb ik ook allemaal vastgeplakt met foamtape. 
 In de V vorm ook nog een leuke die-cut geplakt.


Als volgt dit alles op het andere stuk designpapier geplakt en dit weer gemat op zwarte cardstock
en nog wat spetters aangebracht.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren 
Hieronder vind je alle gebruikte materialen.
Als je op de foto klikt kom je bij het product in de webwinkel.

Heb je vragen , stel ze gerust.
Groetjes Corry
xxxx