Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 januari 2022

Flower buds

 Hallo allemaal,


Leuk dat je weer komt kijken. 
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met producten van de JMA - warm & cosy lijn.



De basis is een vierkante dubbele kaart van 14.5 x 14.5 cm
Links en rechts heb ik een rand malletje geplakt in het lichtroze.
Op de basis heb ik een groen tint papier uit het design blokje gekozen en deze op 14 x 14 cm gesneden. De randjes een beetje met de paper distresser gedaan en op de kaart geplakt.
Het volgende designpapier was 13.5 x 13.5 cm en deze heb ik aan de bovenkant wat ingescheurd.

Waar het ingescheurde deel zit, heb ik op de basis een stukje kant geplakt.
Daarna het designpapier er overheen.
En als laatste heb ik weer een groenig designpapier uit het paperpad gezocht en deze op 13 x 13 cm gesneden. Ook deze ingescheurd en op de basis geplakt.

Met de kleinste maat van de JMA vierkante stansen heb ik een roze vierkant gestanst en heb er een plaatje op geplakt. Dit vierkantje heb ik verhoogd op de kaart geplakt.


Hier zie je het kantje achter de ingescheurde delen.


Aan de linkerkant nog een bloemen toef en wat bladeren uit het paper elementen boekje.
en zie je die glitter balletjes boven uit het bloemen toefje komen?
Die zijn eigenlijk wit, maar ik heb ze voorzien van lijm en daarna 
door de glitter gerold. 




Zie je hoe leuk je de Dress My Craft bolletjes kan maken?
Na het insmeren met lijm, heb ik er het micro glitter van ECD voor gebruikt en het glitter van Lavinia.
Hier staan ze nog lekker te drogen in een sponsje ;) 


En hier nog even een foto van dichterbij hoe leuk die glitter bolletjes tussen de bloemen zijn.
Nou, dat was het weer voor deze keer, en graag tot een volgende,


De producten die ik heb gebruikt die kan je hier onder vinden: