Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 januari 2022

Slimline kaart - Happy Birthday

       Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze verjaardagskaart zien,  gemaakt met de Studiolight Essentials stansmal SL-ES-CD82.
Daarop groen cardstock papier en daarop het design papier uit paperpad JMA-WAC-PP17 gemat.




In het zakje zit een kaartje achterop dit kaartje heb ik de tekst "met liefde gemaakt" gestempeld
 met Crealies stempel Tekst&Zo Duo Font Divers02.
Onder het klepje heb ik een klein stukje Glue dots geplakt zodat het niet open blijft staan
maar wel weer makkelijk open krijg.
Wat ik hieronder gelinkt heb, weet ik niet of dit goede is. 
Ik zeg heel eerlijk dat ik andere heb.


De tekst "Happy Birthday" heb ik gestanst uit het design papier.
Op het design papier heb ik nog een mooi (hand)schrift gestempeld en op het zakje nog de bloem. 
Deze stempels komen uit de set JMA-ES-STAMP110.
Ik heb gestempeld met Archival inkt de kleur Peat Moss.
De takjes en bloemen zijn uit de stans set JMA-WAC-CD93.
De bloementjes heb ik opgebold met een bolpen.
In het midden van de bloemhartjes plakpareltjes geplakt.
Alle randen heb beïnkt met Distress inkt kleur Vintage Photo.
Nog een strik erop geplakt van organza lint.

Hieronder nog een overzicht foto van alle Studiolight producten.




Dankjewel voor het langs komen.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

   

      

  

Geen opmerkingen: