Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 januari 2022

Slimline kaart

Hallo allemaal,   

Hierbij laat ik jullie een kaart zien ter inspiratie met een slimline stempel van Jenine's Mindful Art.

De stempels vind ik persoonlijk erg mooi, zodat je er eigenlijk weinig aan toe hoeft te voegen.


 Ik ben begonnen om de kaart te sponsen in de linke bovenkant en de rechter onderkant met Fossilized Amber.
Daarna heb ik het midden gespond met Wilted Violet.
Ik heb de gele en paarse kleur iets door elkaar laten lopen.
Als volgt heb ik water in mijn handpalm gedaan en het water op de kaart gespetterd.
Dit kun je heel mooi doen door boven de kaart in je handen te klappen , zo spettert het water mooi op je kaart.
Daarna heb ik een stukje keukenrol op de kaart gelegd zodat het water van de spetters opgezogen wordt en je mooi duidelijke spetters krijgt.
Na alles goed te hebben gedroogd heb ik de stempel gezet.

 

 De bloemen heb ik geblend met een waterbrushpen en chloor.
Je zou denken dat het chloor erg ruikt, maar dat valt reuze mee. 
Ik heb een paar druppels in een glazen potje gedaan en een waterbrushpen gebruikt.
 Deze gebruik ik nergens anders voor , alleen voor chloor.
Je gaat 1 x met je brushpen over de plek die je wilt blenden, als je en paar keer over de zelfde plek gaat wordt het echt wit.
Persoonlijk vind ik dat niet mooi.
Mooier is dat er hier en daar nog iets kleur door komt.

Ik heb er nog een leuke tekst bij gezocht en deze met een witte Posca pen omlijnd.
De randen heb ik nog met Distress Inkt gesponsd en de kaart gemat op een bijpassende kleur cardstock.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren mocht je vragen hebben , stel ze gerust.

Hieronder vind je alle gebruikte materialen
Als je op de foto klikt kom je bij het product in de webwinkel

Groetjes Corry
xxxx