Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 29 januari 2022

Facebooklive - Dutch Doobadoo en Piatek door Janet

 Hallo allemaal,


Een tijdje terug heb ik in een live uitzending een kaart gemaakt waar ik een soort kijkkastje van heb gemaakt. Zo krijg je verschillende hoogste en dieptes op een kaart.


De basis is een shape art van Duch Doobadoo.
Het designpapier is van Piatek Always and forever.

Je kan er deze kaart van maken, maar je kan hem ook nog in een trouwkaart maken.
In het paperpad zit namelijk ook nog een plaatje van een bruidspaar en wat andere kleine
dingen die met een trouwparty te maken hebben.
Maar deze kun je gerust weg laten, en zo kan je er een hele mooie "felicitatie" kaar van maken.


De kleuren zijn echt helemaal mijn ding. Roze, groen en wat bruin...ik houd er van hihihi...


Ook heb ik nog verteld hoe je deze kaart ook nog wat kan veranderen zodat hij echt dicht kan.
Dan maak je de rillijnen een cm breder uit elkaar zodat de kaart zijkanten krijgt van een cm breed.
Dan kan je de kaart dicht vouwen. Deze kaart hoeft van mij niet dicht, en schuif in in een wat grotere envelop. Zo kan je alles naar wens aanpassen.

Wil je de live van deze kaart nog bekijken, dan is dit het filmpje:



En de materialen, die kan je hier vinden door even op de link te klikken:

Geen opmerkingen: