Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 3 januari 2022

Voorstelrondje

 Hoii allemaal!


Het is alweer een nieuwjaar, 2022.
Het design team heeft afgelopen jaar weer hun uiterste best gedaan met het delen van alle ideeën.
Wij als team doen dit graag en krijgen door jullie positieve reacties weer nieuwe energie.
Heel erg bedankt daarvoor. 

Dit jaar krijgen jullie nog weer wat extra inspiratie want er sluiten zich 3 dames bij ons team aan.
Hieronder stellen zij zich even aan jullie voor.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Allereerst Corry de Vries:


Mijn naam is Corry de Vries, ben getrouwd met Roelof. 
We hebben een zoon, een dochter, 3 kleinzoons, een kleindochter en een hele lieve hond.
Ik ben altijd werkzaam geweest als verzorgende IG in de thuiszorg bij dementerende ouderen.
Zolang ik mij kan herinneren ben ik al creatief bezig.
Als kind was ik al bezig met knippen, plakken en kleuren, later ging dit over naar breien, kleding naaien, haken en borduren.
Toen ik het stempelen en Scrapbooking ontdekte is dit op de achtergrond geraakt en ben ik alleen nog bezig met stempelen, artjournal, Scrapbooking, minialbums, Mixed Media en kaarten maken.
Ook werken met verschillende mediums vind ik erg gaaf.
Nog een grote passie van mij is Grayscale kleuren.
Hier heb ik al vele workshops in gegeven en hoop het in de toekomst ook weer te kunnen doen.
Verder heb ik in verschillende designteams gezeten.
Momenteel zit ik ook in het team van Jenine's Mindful Art. Toen Jenine mij vroeg of ik ook in het DT van HobbyVision wilde komen, heb ik toegestemd. 
Ik vind het ook heel mooi aansluiten bij Jenine's Mindful Art. Ik hoop dan ook dat ik jullie met mijn werk en voorbeelden kan inspireren.
Als jullie vragen hebben, stuur gerust een berichtje, ik help jullie graag.
Veel van mijn werk kan je vinden op mijn Instagram 'corryscreart'.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan Grietje Peters:


Hallo dames,

Wat een geweldige uitdaging dat ik jullie team mag komen versterken.
Mijn naam is Grietje Peters, 55 jaar, getrouwd met Herman en we wonen samen met onze 3 hondjes, 6 kippen en 2 konijnen in Barger- Compascuum (Drenthe). Ik werk als vervoersbegeleidster met kinderen met een geestelijke- en/of lichamelijke beperking.

Van jongs af aan ben ik al creatief bezig met o.a. scrappen, origami, beren maken, tekenen, breien, haken, naaien, stempelen..... etc. Bezig zijn op m'n hobbykamer zie ik als een onstpanning en er af en toe gewoon zitten te kijken naar mijn spulletjes is ook heerlijk 😁.

Met ingang van 1 december ben ik ook gast designer bij het JMA team. Ik heb onwijs veel zin om voor beide teams aan de slag te gaan.

Groetjes Grietje

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En dan hebben we nog Gerlinde Grevelink:


Hoi allemaal,

Een paar weken geleden werd ik gevraagd om DT-lid bij HobbyVision te willen zijn. Ik voelde me vereerd en natuurlijk zei ik JA!
Mij is nu gevraagd om als nieuw DT-lid van HobbyVision, een stukje te schrijven om mezelf aan jullie voor te stellen.

Mijn naam is Gerlinde Grevelink, 43 jaar en ik woon in Rijssen. Ik ben getrouwd en samen hebben we een heerlijke puberdochter van 13 jaar en ene lief ondeugend boomerhondje. 
Sinds een jaar of 3 ben ik dagelijks een paar uurtjes in mijn hobbykamer te vinden. Afgelopen jaren heb ik allerlei technieken en stylen uitgeprobeerd, maar het liefst maak ik een klein 'verhaaltje' met stempeltjes die ik met Copics heb ingekleurd of met kleine gestanste figuurtjes.
Deze stempeltjes of figuurtjes combineer ik het allerliefst met de producten van Carlijn Design, die sinds een paar maand verkrijgbaar zijn bij HobbyVision.

Naast het designteam van HobbyVision mag ik sinds kort ook deel uit maken van het promoteam van Carlijn Design. Beide teams zijn samen supergoed en leuk te combineren. Ik hoop jullie veel te kunnen inspireren met de producten van Carlijn Design in combinatie met kleine stansjes en/of stempeltjes. 

Creatieve groetjes,
Gerlinde 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Binnenkort zullen jullie creaties van deze dames ook zien op dit blog of in onze Facebookgroep 'Create it with HobbyVisoin'.

Bedankt voor het langskomen! 





10 opmerkingen:

Debby Kuster zei

Wat leuk 3 extra dames in het team. Alle 3 heel veel succes

Corry zei

Dank je wel Debby

Betina zei

superleuk zo'n voorstellingsrondje .......... dames heeel veel plezier en succes!

Grietje zei

Dank jullie wel Debby en Bettina 🙂.

Terry zei

Heel veel plezier ladies en gefeliciteerd xxx

Patricia Van der Vloet zei

Bedankt meiden dat jullie het DT komen versterken. Ik ben benieuwd naar jullie creaties. Succes.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel leuk om deze nieuwe DT leden te verwelkomen. Ben heel benieuwd naar jullie creaties. Veel succes! Groetjes Betha

Mirjam1702 zei

Wat leuk! Ben benieuwd naar jullie creaties en inspiratie! Veel succes en plezier gewenst!

Dora zei

Super leuk dames! Veel succes en plezier in het team. Gefeliciteerd.

Helena zei

Heel leuk. Veel succes en welkom in het team. Ik ben nieuwsgierig naar jullie creaties.