Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 17 januari 2022

Purple rose

 Hallo allemaal.


Lekker een beetje prutsen met inkt en kleurmiddelen vind ik geweldig om te doen.
Zo ben ik ook met een pagina in de slimline journal bezig geweest.

Ik heb een stuk aquarel papier van 300 gr op maat gesneden die ik later op de slimline pagina heb geplakt.
Op dit stuk aquarel papier heb ik paars, roze en een groentint van de Distress Oxide gezet.
Met dezelfde kleuren ben ik nog door een mask gegaan.
Hiervoor heb ik de masks van de JMA collectie gebruikt.


Ook zie je op de kaart goud vlokken.
Dit heb ik erop gemaakt met de Sticky embossing powder van Ranger en wat goudvlokken van Finnabair. Door embossing inkt op een paar plekken aan te brengen en daar de sticky embossingpoeder op te strooien, word het na verhitten plakkerig. Daar duw je dan de goudvlokken op en veeg je het overtollige van de vlokken er af. Zo krijgt de creatie een beetje een glansje er bij.

De randen van de kaart heb ik met paars aangezet en daarna ben ik de stempel gaan kleuren.
Dit heb ik gedaan met de nieuwe Zig markers op Strathmore papier.
 Dit papier vind ik zelf erg fijn omdat het glad is en de inkt van de stiften mooi uitvloeit.
Voor deze roos heb ik maar twee kleuren stiften gebruikt.
Toen de roos naar mijn zin was heb ik hem uitgeknipt en iets verhoogd op de kaart geplakt.

Het geheel heb ik daarna in het slimline journal geplakt.
 Wie weet, weer een ideetje voor je ;)

Dan wens ik je nog een fijne dag verder, en graag tot de volgende x.


De materialen kan je hier vinden: