Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 5 januari 2022

Gezellige Feestdagen

 Hallo allemaal,

Criss cross borduren was even een hele trend en nog steeds zijn de mallen daarvoor leverbaar. Ik heb de Kerstbal weer eens gebruikt en opgehangen aan een stuk kreukellint. Het kreukellint heb ik over de rand van het witte papier gevouwen en daar vastgeplakt: zo lijkt het alsof de Kerstbal hangt. 

Op de achtergrond heb ik eerst de tekststempel gestempeld en daarna geëmbost: zo is de tekst overal even scherp. Doe je het andersom, dan zie je de tekst op de niet-geëmboste delen minder scherp... Om de kaart wat extra's te geven heb ik een stuk kant onder de Kerstbal doorgedaan. 
Zo kun je vrij eenvoudig met weinig spullen een leuke kaart maken met een borduur- en embossingmal.


Misschien heb ik jou kunnen inspireren en pak jij het criss cross borduren binnenkort ook weer op, ik zou het leuk vinden: laat je dan je creatie zien in onze FB-groep 'Create it with HobbyVision'? 


Hobbygroet Lisanne

Hieronder heb ik voor jullie de gebruikte producten naar de webshop gelinkt:

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Mooi! Groetjes Betha

Dora zei

Mooi.

Monique zei

Erg mooi gemaakt! Met hoeveel draadjes heb je dit geborduurd? 4?