Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 27 januari 2022

Creative

 Hoii allemaal!

Wat leuk dat je even weer de tijd neemt om dit blogbericht te lezen.
Vandaag ga ik laten zien hoe je een mini pagina kan opbouwen.
Wederom gebruik ik allerlei producten van Elizabeth Craft Design. 


Voor de basis gebruikte ik de stans Folded Arrow Insert. Je kan deze stans gebruiken als hele pagina voor de planner maar je kan het ook doormidden snijden en er een boekje van maken.
Dus dat deed ik. Voor deze pagina heb papier gebruikt het het Reminiscene Book 2.


Voor dit boekje heb ik heel veel pagina's gestanst en ze in 2 stukken gesneden. Zo kun je bij dichte pagina's ook een frame erop plakken, of een extra laag in het midden.

 

Dan zie je hierboven een label stans. Dit hoort bij een set voor de Sidekick (1837).
Je kan dus een leuk label maken in de volledige lengte, maar ik heb het label wat kleiner gemaakt. 
Dit doe je door eerst de bovenkant met het gaatje te stansen, daarna het papier te verleggen zo lang jij het wilt hebben.


Zo kan je een leuk label plakken op de pagina. En het gaatje is precies groot genoeg voor het gat waar de ringen door heen komen. 
Ik heb er ook nog een leuke tekst op gestempeld en wat structuur met een stempel.
Dit heb ik met de Versafine Clair Ink Pinecone gedaan. De stempel is CS156.
Zie je ook al die leuke reinforcers? Dat is uit de Sidekick set (1916) uit Paint on Green. 


Dan is het jullie vast niet ontgaan dat er ook een gave Iris Shutter stans (1911) is van Elizabeth Craft Design. 
Hoe je dit in elkaar zet, dat heeft Reanna al eens laten zien. Dit kan je hier vinden: 

 

Terwijl ik bezig was dacht ik, Oh ik wil mijn rondje in het midden (de banaantjes) een kleurtje geven.
Dit deed ik met Distress Ink Frayed Burlap, maar niet aan denkend dat als je de shutter open doet je dus een andere kleur ziet.
Maar eigenlijk vond ik dit nog best wel grappig. Gelukkig bij een ongeluk noemen we dat dan maar hihi.


Bij de Iris shutter stans je ook dichte rondjes uit. Dit past precies in de Irish shutter.
Hierop heb ik met CS156 een stempelafdruk gemaakt.
Ook heb ik een meisje gestempeld (CS255), ingekleurd met ECD watercolour en uitgeknipt.
Eigenlijk staat dit meisje voor een kerstboom, maar dit is prima af te knippen.
Is het geen schatje? 


Dan nog wat verdere aankleding op deze pagina.
In de stempelset CS156 zit een super leuke stempel met hartjes.
Dit heb ik 2 keer gestempeld en gekleurd met de ECD watercolor, dit zijn dezelfde kleuren als bij het meisje. 
De hartjes heb ik los van elkaar uitgeknipt en her en er opgeplakt.
Op de Iris Shutter heb ik nog een klein toefje gemaakt met een hartje, klavertje vier en gaas stukje.
Dit gaas stukje heb ik gestanst uit papier. 


Nog één keer dan de hele pagina in beeld, zodat je alles goed kan zien. 
Ik hoop dat jullie het weer een leuk bericht vonden!
Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer!

Liefs Lisanne 

Alle gebruikte artikelen heb ik nog even op een rijtje gezet voor jullie.
Als je op de foto klikt, kom je meteen op de juiste plek terecht.