Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 30 januari 2022

Facebooklive - 12 months of Christmas met Tiets - Januari

 Hallo allemaal,

 Zo leuk... we zijn bij hobbyvision gestart met de 12 Months of Christmas!
Elke maand een kerstkaart maken en plaatsen om eind van het jaar minder stress te hebben omdat je er nog zoveel moet. Ik mocht deze challenge op me nemen.



Dus in januari zijn we gestart met de eerste opdracht:
Labels.
Dus doe iets met labels op je creatie. Dit kan zijn de basis is een label of je verwerkt op je creatie een label.
Ik ben daarmee op 3 januari live gegaan in de facebook groep en had dit project voorbereid.
Labels genoeg op de mijne!



2 basis labels van Studio Light en daartussen een mini harmonica en een vakje voor labels.



Het papier is van Graphic45 -  Let it snow. Het lag al een tijdje te wachten en nu vond ik dit wel geschikt voor dit project.



Deze lijn heeft ook journal kaartjes, stickers etc en dat vind ik ideaal!




Natuurlijk ook leuk om foto's in te doen maar voor nu even wat plaatjes uit de lijn geknipt.




Je kunt de live uitzending hier terug vinden


https://www.youtube.com/watch?v=hmOKxrGjnFk

En wil je weten wat ik zoal aan materialen heb gebruikt dan kun je de lijst hier vinden:

https://www.hobbyvision.nl/nl/03-01-2022-tiets-wolfsard-12-months-of-christmas.html

Ik wens jullie een mooie dag verder!