Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 12 januari 2022

Drieluik kaart

      Hallo allemaal,

Vandaag laat ik je deze drieluik kaart zien.
Het Design papier wat ik hiervoor genomen heb, is van ScrapBoys uit de lijn Japans Beauty.

De plaatjes zitten als knipvel bij het 30,5x30,5cm scrap papier pakket.
Deze heb ik met 3D foam verhoogd en in laagjes opgeplakt.
Het vierkantje links wat je ziet is de stans mal van Jenine's Mindful Art JMA-ES-CD96.



Bovenstaande twee foto's is de binnenkant.

Een korte werkwijze:
Ik heb twee dubbele kaarten gesneden van 15x15 cm.
Deze leg je naast of onder elkaar elkaar en vervolgens leg je de rechter kaart op de binnenkant van de linker kaart.
Dat is het midden gedeelte.
Zie de foto hieronder.


Je kan hem ook maken als onderstaande foto als zigzag model.
Zie de foto hieronder.
 

Al het papier komt uit dezelfde ScrapBoys paperpad Jabe08 30,5x30,5cm.
Op het witte cardstock papier heb ik eerst design papier, dan weer cardstock en weer design papier gedaan en ja het is best dik geworden hierdoor.
De randen bewerk ik met de distresser en distress inkt kleur
Vintage Photo.

Links heb ik gestempeld met stempel set JMA-ES-STAMP110 en STAMP111 (tekst).


Op de rechter kaart/kant heb ik een insteek gemaakt met Crealies stans On the edge; CLOTE50.
Daarin steek ik twee labels die ook bij hetzelfde paperpad zitten.
Hierin een gaatje gemaakt en een organza lintje door gedaan.
Op de achterkant van de labels nog wat leuke teksten gestempeld.




Zoals je op de foto kan zien heb ik aan de rechter kant nog rechts gerild op 12 cm zodat je een strook heb van 3 cm.
Vond ik wel speels staan, zeker ook met de teksten "Happy" en "Believe".

Op onderstaande foto is de rechterzijde naar binnen geklapt.
En als je links naar binnen klap heb je de voorkant.


Rechterzijde naar binnen geklapt.



Nog wat foto's van de voorkant... 
kon niet goed kiezen welke de beste was qua foto, dan maar beiden hihi.



Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
Dankjewel voor het langs komen.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen


  


    

  

  

   

 

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Grietje zei

Mooie kaart!!

Kitty Duncan van Hooijdonk zei

Wauw prachtig Anita