Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 10 januari 2022

Snowy Winterland

 Hallo allemaal

Vandaag heb ik een kaart ter inspiratie voor jullie, met de leuke stansjes van Jenine's Mindful Art, 
en het mooie papier en plaatjes van Snowy Winterland van Craft o' Clock



Ik heb designpapier op maat gesneden 10 x 21 cm.
De randen heb ik opgeruwd met een distresser.
 Daarna heb ik hier en daar op de randen iets gesso gedaan met een kwastje.
Op de achtergrond van het designpapier heb ik op verschillende plekken een crackle stempel gezet met Versamark en dit met witte embossingpoeder geembossed.
De takjes en het ander figuurtje wat je achter de sterren en slee ziet heb ik uit gestanst en ook geembossed.
De plaatjes uitgeknipt en gerangschikt.
In dit boekje staan echt hele gave plaatjes om uit te knippen 


Onder de plaatjes heb ik iets kaaslinnen gedaan.
En boven aan het lantaarntje nog een strikje gelijmd.
Aan de onderkant heb ik een randje met sneeuwpasta aangebracht. 
Als laatst heb ik de kaart gemat op zwarte cardstock.

Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb met deze kaart 
de stansjes van JMA en plaatjes van Craft o' Clock.


Hieronder vind je alle gebruikte materialen
Als je op de foto klikt kom je bij het product in de webwinkel

Heb je vragen , stel ze gerust.
Groetjes Corry
xxxx



 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Ufa88kh zei

The content of your blog is exactly what I need, I like your blog
I sincerely hope your blog has a rapid increase in traffic density.
wordpress
blogspot
youtube
មាន់ជល់