Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 13 januari 2022

Vogeltjes

Hallo allemaal, 

 De vogeltjes van deze kaart had ik al een tijdje terug gekleurd maar er nog geen kaart van gemaakt.....
Dus vandaag maar eens aan de slag gegaan om dit te realiseren.



Ik heb de stempel van Studio Light op aquarelpapier gestempeld en hem daarna ingekleurd met Faber Castell Polychromos kleurpotloden.


De randjes heb ik nog wat aangezet met wat Distress Ink.


De stans uit de Jenine's Minsful Art, Warm & Cozy Collectie heb ik uit oranje papier gestanst en daarna de stempelafdruk hierop gemat.



Uit de stansen set van Studio Light heb ik daarna nog een klein ornamentje uit dezelfde kleur gehaald en dit te samen op een bruine kaart geplakt.

Ik hoop dat ik je met deze kaart heb kunnen inspireren.

Hieronder vind je alle gebruikte materialen.
Als je op de foto klikt kom je rechtstreeks bij het product in de webwinkel.

Groetjes Grietje


  

Geen opmerkingen: