Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 29 oktober 2022

A Gift For Christmas

 Hallo Allemaal,

Onlangs heb ik deze kaarten gemaakt met de mooie collectie A Gift For Christmas van Yvonne Creations.

Bij onderstaande kaart heb ik de boom nogmaals uit gestanst uit Metallic Cardstock daarvan heb ik de kleine onderdelen zoals sterretjes en sneeuwvlokken terug geplakt in de boom de rondjes in de boom heb ik beplakt met hobbydots stickers, de allerkleinste gaatjes (de Ketting) heb ik allemaal gevuld met een tipje Stickles glitterlijm.


.



Bij deze kaart heb ik de cadeautjes op de kaart stuk voor stuk opgebouwd.
zodat je een echte stapel krijgt.






Deze mal heb ik voor de opgebouwde cadeautjes gebruikt.





Dan het laatste kaartje.

Voor het flapje heb ik de buitenste rand van de label stans omgetrokken met potlood op Cardstock, Deze heb ik verlengt met een centimeter.

 

vouw het lijntje om en plak  het label tussen de achterste lagen Cardstock en het Design Papier aan de binnenkant in je kaart.

Mochten er vragen zijn over deze kaarten stel ze gerust.
Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze kaarten.

Groetjes,



                                                 Hieronder vind je de gebruikte materialen.







2 opmerkingen:

Ela zei

Lieve serie kaartjes! Leuk idee met dat label als 'sluiting'. Groetjes Ela

Wilma zei

Je hebt prachtige kaarten gemaakt Corrie, met hele leuke knipafbeeldingen. Mooi gedaan zo.
GROET, Wilma.