Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 27 oktober 2022

FacebookLive Demodag 15 oktober; Beterschap met Dutch DooBaDoo

 Hallo,

Op zaterdag 15 oktober hadden we weer een online demodag bij hobbyvision.
Ik maakt een beterschapkaart met de appel-tekenmal
van Dutch DooBaDoo 470.794.164


Je tekent beide mallen over op off white cardstock.
Hier gebruik je de buitenste lijn voor.
Dan teken je op designpapier de binnenste lijn.
Ik koos voor een geel/groene appel.

Om het een staande kaart te maken 
heb je een strook cardstock nodig van 4-16 cm
Deze ril je op de zijde  van 16 cm op;
2-4-6-10-12-14 cm
Voor dit stookje heb je 10 stukjes designpapier nodig van; 3.8-1.8 cm

Op de achterkant van de voorste appel teken je 
van onderen 5 cm af.
Hier plak je het gemaakte strookje op.
Dan kun je dit geheel op de onderste appel plakken.

Ik heb op het label een tekst gemaakt in words op de computer.
Dat doe ik als volgt;

Ik klik op invoegen en dan op word art
en klik dan op de linker bovenste in de hoek


Dan kun je je tekst typen in elk lettertype dat jij op de computer hebt staan.
Ik heb hier wednesday en a song for jennifer bold gebruikt


Ik heb de maat 3 bij 1 cm aangehouden als grootte van de tekst
Dan print je het uit en leg je het papier waar je de tekst op wilt op deze woorden.
 Ik doe dat mbv een ledplaat.
Je kunt ervoor kiezen om dit meteen op het stansje van het label te doen
of eerst op een stukje papier wat je later uitstant.
Plak vast met malentape en haal het weer door je printer.




Zo kun je dus zelf een tekst op je creatie maken
als je niet de juiste stempel kunt vinden in de winkels.

Hier is de link naar het filmpje


En de link naar de gebruikte materialen

Ik heb dit idee van een andere kaart die ik al gemaakt heb in Juni.
Het heet Suspended Book Fold Card.
Hier nog de link naar dat blog:

Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoeken van ons blog.


Geen opmerkingen: