Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 31 oktober 2022

Happy Forest Friends

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een vriendelijk Halloween kaartje zien, met de schattige Halloween figuurtjes van Elizabeth Craft Design. Voor de vorm van de kaart heb ik de DDBD mal Spinnet gebruikt, hier kan je lekker veel op en in verwerken. Het prachtige Beauty of Fall Design Papier van Studio Light past hier perfect bij



Op de omslag van de kaart, heb ik de Witch van ECD verwerkt.


Zoals ik al eerder zei op deze DDBD mal kan je veel kwijt, zie binnenkant van de kaart. 


Wat is Scarecrow toch schattig hé zo tussen zijn maiskolven en de pompoenen.


De pompoenen en blaadjes op de kaart komen uit het knip setje Autumn Moods van Craft O'Clock. De schattige hertjes komen uit het Paperpad Born To Be Wild van Paper Heaven.

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze kaart.
Happy Halloween.

Groetjes,

Hieronder vind je de gebruikte materialen.

       

    

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk! Groetjes Betha

Corrie van Os zei

Dank je wel Betha
Groetjes Corrie

Wilma zei

Je hebt er veel werk van gemaakt Corrie, deze kaart. Hij is prachtig!
GROET, Wilma.


Corrie van Os zei

Wilma bedankt voor je leuke reactie
Groetjes
Corrie