Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 25 oktober 2022

Demodag 13 oktober LemonCrafts - Memories

 Hallo,

Op donderdag 13 Oktober hadden we een Demodag Special.
Deze stond in het teken van het merk Lemon Craft.
Ik ging aan de slag met de lijn; Memories.

En maakte een Spanner Panel Card.
Ik zag dit model op YouTube en maakte er mijn eigen versie van.


Het is een eenvoudig kaartje maar wel erg leuk om te maken.

Je start met een stuk cardstock van 21-15 cm.
Deze ril je op de zijde van 21 cm op 10,5.
Dan vouw je je kaart in het midden op de rillijn.
Dan teken je op beide zijde 3,5 cm af,
vanaf de rillijn naar de onderkant van de kaart.
Daar maak je een snijlijn.
Zie foto.


Dan snijdt je zo'n 2 mm af van de onderkant
van het middelste stukje.

Versier met designpapier;
1 maal 7.8-10 cm
6 maal 3.2- 10.2 cm

Ik heb van de JMA lijn de grotere postzegel stans gebruikt
om het midden te plakken.


Dan heb je nog een strook nodig van mica; 10.5-3.5 cm
en een strook cardstock van 11.5-2 cm
Plak het stuk mica op de achterkant van de strookjes van 3.5 cm.
Dan kun je overal het designpapier gaan plakken.
En daarna je kaart gaan versieren zoals jij wilt.

Met deze lijn maakte ik ook nog deze voorbeelden;




Ik heb hier de link naar het filmpje voor jullie


En hier de link naar de producten die ik gebruikt heb

Ik zag al een aantal mooie kaarten in de groep,
dat is echt super leuk om te zien.

Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog
en tot de volgende keer.



Geen opmerkingen: