Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 9 oktober 2022

Facebook Live 1 Oktober, World Cardmaking Day

 Hallo,

Op zaterdag 1 Oktober was het world Cardmaking Day,
in een live heb ik de linker kaart met jullie gemaakt.


Ik heb de werkbeschrijving bij documenten in de groep op Facebook gezet;
https://www.facebook.com/groups/HobbyVision/permalink/5673720702650903/


Hier de andere voorbeelden







Ik vond het een super leuke live. De tijd vloog voorbij.


Hier vindt je de gebruikte materialen


Bedankt voor het bezoeken van ons blog.
Tot de volgende keer.


3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schitterend! Groetjes Betha

Wilma zei

Je hebt weer een aantal prachtige kaarten gemaakt Susan! Heel erg mooi gedaan, wat jij toch 'n ideeën in je hoofd hebt zitten! Schitterend, bij jou kijk ik altijd mijn ogen uit... 🙂
Hele fijne dag gewenst.
GROET, Wilma.

Anoniem zei

Heel mooi heb er 2 gemaakt