Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 oktober 2022

The most wonderful wishes

Hallo allemaal,
Misschien heb je hem al op FB voorbij zien komen, maar deze tag zou ik nog even uitleggen hoe ik die gemaakt had. Dus ik heb een paar stappen foto`s voor jullie.



Allereerst heb ik van grijsboard 2 mm dik een tag gesneden van 10,5 x 21 cm.
Daarop een laagje gesso.
Met een mask uit de JMA collectie en structuurpasta heb ik er de figuren op gemaakt.
Dit alles even goed gedroogd met de heattool. Maar dit kan ook aan de lucht drogen.


Daarna heb ik met 3 kleuren Izink spray er kleur op gemaakt.
De kleuren hiervan zijn: Coffee, Tea en Coldmine.
En ook dit weer droog gemaakt met de heattool.
Ook dit kan je natuurlijk aan de lucht laten drogen, maar dan moet je wat geduld hebben ;)

De deur heb ik gemaakt met een kleimal en licht gewicht klei.
Hiervan heb ik helaas vergeten een foto te maken.
De deur heb ik gekleurd met de Cadence aqryl verf Dark Brown en daarop wat lichtere kleur wax.


Na wat knipwerk ben ik de elementjes op gaan plakken.
Lekker alles op en door elkaar in diverse hoogtes.
Zelf gebruik ik hiervoor graag een lijmpistool.


Daarna heb ik bovenaan nog een stik geplakt en van een oude ketting heb ik diverse pareltjes tussen de elementjes en op de tag geplakt.


Ook heb ik tussen de elementjes nog wat goudkleurige takjes geplakt.
Dit soort takjes vind ik vaak bij een tuincentrum.
De tekst komt uit een setje van Craft O Clock Cardboard die cuts. -  Quotes/



Dan nog lekker gespetterd met de posca pen en langs de randjes wat witte crackle paint.
Ook vond ik nog ergens wat belletjes die heb ik met een touwtje tussen de blaadjes boven de deur 
laten hangen. En toen vond ik hem wel klaar.

Ik dank je weer voor het langskomen en wens je nog een fijne dag verder,



1 opmerking:

Wilma zei

Wat 'n prachtige tag is dit Janet, heel gaaf gedaan! Mooie deur ook, die je gemaakt hebt!
Nog een goed weekend. (Als je dit nog ziet.) 🙂