Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 23 oktober 2022

Autumn Moods

Hallo allemaal,

Dit keer een herfstkaart van mij.
Hiervoor heb ik de mooie stans van de JMA collectie gebruikt en er
een soort pocket in gemaakt.


Allereerst een oranje kleur cardstock gestanst met de grootste stans.
Een maatje kleiner heb ik voor het designpapier gebruikt en daar met een bijbehorend stansje
een gleufje in gestanst. 


Op de achterkant van het designpapier heb ik rondom foamtape gedaan van 1.5 mm dik.


Het designpapier zit nu op de basis kaart en de label die ik heb gesneden is 17 cm lang en 5 cm Hoog.
Daarop een strookje designpapier van 16,5 cm x 4.5 cm.


Met een nog kleinere maat stans heb ik een tweede kaartje gemaakt.
Daarop heb ik een cirkel geplakt uit het Autumn Moods extra setje van Craft O Clock 


En daarna lekker veel plaatjes gaan plakken uit de knipset van Autumn Moods.


De label heb ik ook nog voorzien van een tekstje en een plaatje


Her en der heb ik er nog kleine stukje mos tussen geplakt.


En hier zie je hoe leuk de inkeping is. Deze stansjes zitten ook in de stansen set van JMA in drie maten.
Verder nog wat pareltjes geplakt en een strik aan de label gemaakt.

Ik dank je weer voor het langskomen,

 En deze producten heb ik zoal gebruikt:



2 opmerkingen:

Wilma zei

Hele mooie herfstkaart Janet, met dit prachtige DP. Heb het zelf ook. Met alle verdere toevoegingen heb je een erg mooi geheel gemaakt.
GROET, Wilma.

Ein Dekoherzal in den Bergen zei

SEHR tolle KOMBI,,,,

wünsche noch einen schönen ABEND
bis bald die BIRGTI aus TIROL