Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 22 oktober 2022

Vlinder cirkels

 Op de demodag heb ik een aantal kaarten gemaakt 

met stempels van AALL&CREATE.
De stempels die ik heb gebruikt zijn van de ontwerpster Tracy Evans.
Ik wil jullie laten zien hoe je deze kaart maakt.

Deze kaart is heel eenvoudig te maken 
Het is 1 stempel, waar ik verschillende elementen op heb verwerkt

Op een aquarelpapier spuit je twee kleuren distress oxide.
Daarna spuit je er wat water op en houd daarna de kaart rechtop, 
zodat het water met inkt naar beneden loopt.
Hierna ga je de kaart goed drogen met eventueel de heattool.

Als de kaart goed droog is, ga je de stempel zetten met behulp van de stempelhulp .
Mocht de afdruk niet in een keer lukken dan kun je dit nog een paar keer herhalen.
Ik vind de stempelhulp super handig .
Op een ander papiertje ga je de vlindernog een keer stempelen en knipt het uit.
Op je craftsheet spuit je wat gele oxide, vermengt met een beetje water 
en je haalt de vlinder er doorheen.

De vlinder ga je goed drogen en eventueel herhaal je dit nog een keer.
Dan plak je de vlinder met alleen het lijfje op de kaart.
Op een ander papier stans je twee ringen.
Deze ringen ga je embossen met embossinginkt en poeder .

Daarna stempel je de vogels en knipt deze ook uit om vervolgens 
in de geemboste ringen te plakken.
Als laatste breng je met een penseel of brushpen 
op de klokjes een beetje chloor aan.
Hierna ga je de kaart matten 
op een mooie bijpassende kleur cardstock.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Mocht je vragen hebben , stel ze gerust 
Ik help je graag
Lieve groetjes Corry xxxx