Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 24 oktober 2022

Merry Christmas

 Hallo allemaal, 

Het lijkt nog ver weg, maar het is toch echt al bijna kerst!
Ben jij al bezig met kerstkaartjes maken?

Misschien raak je geïnspireerd door deze 'simpele' kerstkaart.


Uit wit cardstock heb ik met de Studio Light randmal 'Merry Christmas gestanst. De buitenrand van de mail heb ik op blauwcardstock gelegd en zo creeer je een mooi mat laagje voor de woorden. 


Daarna heb ik de embossing mal van Winter's Sparkle collectie erbij gepakt, een stukje 300 grams aquarelpapier en mijn distress oxide inkt Chipped Sapphire. 

De platte kant van de embossingmal heb ik helemaal voorzien van de inkt en vervolgens heb ik hier heel licht water op gesprayed van een afstandje.
Het aquarelpapier heb ik aan beide kanten een heel klein beetje vochtig gemaakt en toen tussen de embossingfolder gelegd en dit door de embossing machine gehaald. 


Voor de kerstbal heb ik de stans 'Christmas ball shaker' van Studio Light uit hetzelfde blauwe cardstock als de basiskaart gestanst en ook uit het glitterpapier van Studio Light. 
Hier heb ik met een stukje mica een shaker van gemaakt die gevuld is met sneeuw. 

Vervolgens heb ik alles vastgeplakt en door het witte lintje lijkt de kerstbal aan de kaart te hangen.

Ik hoop jullie met de 'simpele' kerstkaart wat inspiratie gegeven te hebben.
Dank je wel voor lezen van dit blogbericht en graag tot de volgende keer!

Creatieve groetjes,
Mirjam Bril

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij HobbyVision. Klik op de onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.






1 opmerking:

Wilma zei

Hele mooie kaart is dit geworden, maar het is toch nog wel iets meer dan simpel... 😉
GROET, Wilma.