Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 28 oktober 2022

Inner Peace 3D stempelkaart

Hallo allemaal,
Wat is de Inner Peace collectie toch mooi!
Zo ben ik met de stempel aan de slag gegaan en heb daar deze kaart mee gemaakt.


Als eerste heb ik met drie kleuren distress inkt Oxide de achtergrond gemaakt.
Eerst door wat inkt op mijn glasplaat te duwen en er water op te sprayen. Daar heb ik het A5 aquarel papier doorheen gehaald.  De drie kleuren zijn Slatwater Taffy,  - Salvage Patina en Speckled Egg.
Met een mask heb ik met de oxide er ook nog wat figuurtjes op gemaakt aan de zijkanten.



Met de ticket stempel ben ik nog wat gaan stempelen in het zwart met Versafine Clair inkt.
En wat stippellijntjes gestempeld.

Toen de achtergrond klaar was heb ik de stempel op 200gr aquarel papier gestempeld en heb de vogeltjes ingekleurd en uitgeknipt.
Dan nogmaals de stempel op aquarel papier gezet en de bloemen ingekleurd en uitgeknipt.


De gehele stempel heb ik toen op de achtergrond gezet, en daarop de bloemen en de vogeltjes in diverse hoogtes opgeplakt. 

Het geheel nog gemat op een zwarte basis kaart en nog wat van de washi tape her en der er op
geplakt. Toen vond ik hem vol genoeg. 



En dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

 



1 opmerking:

Wilma zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt Janet, met deze mooie kleuren! Het is een fijn geheel geworden zo.
GROET, Wilma.