Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 18 oktober 2022

Peekaboo pinguïn kaart

 Peekaboo pinguïn kaart.

Met de actie set van Marianne Design


Hoi allemaal,

Hebben jullie de actie set van Marianne Design al gespot? Hij is super leuk drie stansmallen,

twee stempels zitten er in het pakket. hier heb ik gekozen voor de super cute pinguïns.

Daarbij heb ik mijn copic's gebruikt om ze wat kleur te geven. 


Voor de sjaal en muts heb ik blauwtinten gebruikt. Voor de gezichtjes en buikjes wat grijs en de wangen wat roze toegevoegd. De pinguïn zelf enkel zwart.
Daarna heb ik ze uitgestanst met een ronde mal van 4,5 cm. 



De vierkante mallen zijn uitgestanst 13 cm daarvoor design papier van Marianne design Winter wonderland genomen.

Dan heb ik een vierkant gesneden van 14 x14 cm en de hoekjes afgerond met een pons.
 Daarna nog vier rondjes uitgestanst(optie) van 5 cm om achter de plaatjes te kleven. Mica en foam achter het voorpaneel aangebracht. De plaatjes op de achterzijde op de juiste plaats zetten. 

Niet vergeten in het ronde dat vrij is eventueel een tekst te plaatsen. Ik heb deze van Craftlab gebruikt.

 De tekst Winter heb ik 3x maal uitgestanst en op elkaar gekleefd. Daarna doe ik het schud materiaal op de plaatjes. Opgelet als je foam niet te hoog is zoals ik heb gebruikt let er op dat je schud materiaal niet te hoog is anders zit het vast en dat is echt zonde. 
Daarna voorpaneel opleven en matten op een kaart van 15x15cm deze heb ik iets ingekort naar 14,5 x14,5 cm. 

Nog enkel de tekst Winter erop en het kaartje is klaar.
Hopelijk zijn jullie geïnspireerd en gaan jullie ook aan de slag.
We zijn natuurlijk altijd benieuwd naar jullie creaties!


Veel knutselplezier!
Groetjes Cindy

Marianne Design - Pretty Papers Bloc A4 - Winter WonderlandMarianne Design - Actieset Peek-a-boo! Copic Markers Sketch - C-00 Cool Gray no.00Copic Markers Sketch - C-0 Cool Gray no.0Copic Markers Sketch - C-1 Cool Gray no.1Copic Markers Sketch - B000 Pale Porcelain BlueCopic Markers Sketch - B02 Robin`s Egg BlueCopic Markers Sketch - B05 Process BlueCopic Markers Sketch - Y08 Acid YellowCopic Markers Sketch - Y17 Golden YellowCopic Markers Sketch - Y21 Buttercup YellowCopic Markers Sketch - E02 Fruit PinkCopic Markers Sketch - 100 BlackPicket Fence - Schudmateriaal Sequin Mix - Iridescent MoonshineDress My Craft - Shaker Elements - Combinatieset van 6 potjes - Earthy SprinkleVaessen Creative - 3-in-1 Corner PunchStansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - 49 Double Dots Circle

2 opmerkingen:

Wilma zei

Superleuke kaart Cindy, heel mooi gedaan!
GROET, Wilma.

lagrou cindy zei

Dank u wel Wilma!