Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 7 oktober 2022

Woodware Magical Mushroom

Hallo,

Vandaag vertel ik in dit blog hoe bij mij een pagina 
voor in mijn art journal tot stand komt.
Ik kleur graag maar omdat daar veel tijd in gaat zitten,
bewaar ik het eindresultaat meestal in mijn art journal.


Ik kleurde de stempel Magical Mushroom van Woodware in
met mijn chromaflow potloden van Derwent


Rood; 0610-0510-0810-0700
Geel; 1920-1910-1850
Oranje; 0600-0420-0410
Groen; 1540-1600-1530
Grijs; 2140-2130-2120
Bruin; 2100-1840-2120

Daarna zocht ik tussen mijn afdrukken van de gelliprint
en vond daar een geschikte om de pagina mee te maken.


Ik heb deze eerst bewerkt met stencils.
Ik wilde maar een bepaald gedeelte gebruiken.
Dan plak ik de rest af met tape zodat ik niet in die gaatjes kom.



Ik heb verder nog wat stempels op de achtergrond gestempeld.
Allemaal niet overheersend maar net wat spannender dan alleen de print.
Ook rondom het ingekleurde plaatje stempelde ik wat.


Toen ben ik met stansen de pagina verder gaan versieren.



Op deze manier kan ik mijn ingekleurd plaatje zelf bewaren
en in de toekomst zien wat ik zoal gemaakt heb.


Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog
en tot de volgende keer.


Klik op de foto en je komt bij het desbetreffende artikel 
in de webshop van hobbyvision.



  
 
  

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig mooi! Groetjes Betha