Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 oktober 2022

Tabblad Oktober

 Hallo allemaal,

Hier dan het tabblad waar ik het in een eerdere post over heb gehad.

In een zelf gemaakte ringband wil ik mijn maandelijks gemaakte creaties bewaren en deze scheiden met behulp van tabbladen .

Het tabblad heb ik uit zwart aquarelpapier gesneden en met behulp van een perforator gaatjes in gemaakt.

Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Graphic 45, helaas is deze lijn uitverkocht maar in de webshop staan nog diverse mooie lijnen van dit merk. Neem hier maar eens een kijkje. 

Als eerste heb ik het tabblad bewerkt met een stencil, embossinginkt en goud embossingpoeder.



Nadat de randjes van de uitgeknipte plaatjes met Distress Inkt zijn bewerkt kan het plakken beginnen.




De uitgestanste tab ook met goud embossingpoeder bewerkt.

Tenslotte nog wat zwarte spetters aangebracht met een Posca stift.


Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren.
Bedankt voor je bezoek op ons blog en tot de volgende keer.

Groetjes en liefs, Grietje


Als je op de onderstaande foto's klikt kom je rechtstreeks bij het desbetreffende artikel in de webshop.

  
   
  

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Prachtig tabblad is het geworden Grietje, heel mooi gedaan en dan ook nog in een zelfgemaakte ringband, knap!
GROET, Wilma.