Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 12 oktober 2022

ScrapBoys - Kitchen Stories

    Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze serie van 3 kaarten zien.
Gemaakt met het design papier van ScrapBoys uit de serie - Kitchen Stories.
Deze gemaakt met drie verschillende Dutch Doobadoo Card art

 


Voor de basis heb ik het design papier houtstructuur genomen (zit ook in deze paperpad) 
en met behulp van de magneetbord de kaasplank overgetrokken .
Zo'n plankje vind ik wel toepasselijk bij het bakken/koken.
Met de JMA-IP-MASK132 mask stencil wat extra details aangebracht.
Met distress inkt kleur vintage photo.
Ook de randen hiermee gedaan.
De plaatjes met 3D foam aangebracht voor extra diepte.

Kaart 2

Achter de raampjes heb ik Acetate sheet van Jenine's Mindful Art geplakt.
De randen dit keer bewerkt met witte gesso.
De tekst zit onderaan het design papier van de 30.5x30.5cm vellen.

Kaart 3



De gleuf heb ik met de stansmal uit de JMA set JMA-IP-CD409 gedaan.
Hierin kan je een label steken.
Deze labeltjes zitten ook in deze paperpads.
Achterop kan je nog een leuke tekst schrijven.
Bij alle kaarten plak ik de plaatjes met 3D foam verhoogd op.

Dit was het weer voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.


   

    

   

    

   


 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Schitterend! Groetjes Betha

Wilma zei

Wat heb je 3 prachtige kaarten gemaakt Anita, met dit mooie papier! Heel gaaf gedaan!
Fijne dag gewenst.
GROET, Wilma.