Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 21 oktober 2022

FB live - schuifkaart

Hallo allemaal,

Hier weer een blogpost van mij over een live uitzending die ik onlangs heb gegeven.
Daarin maakte ik een schuifkaart.


voor deze schuifkaart heb ik het mooie designpapier van Craft O Clock gebruikt
en de sliderset van Joy!Crafts. Alleen heb ik die wat aangepast omdat dit een lange slimline
kaart is geworden en de stans set is eigenlijk voor een vierkante basis kaart.
Door het schuifgedeelte te gebruiken heb ik er een soort van verstopte tekst kaart van gemaakt.
Als je dus de schuif omhoog doet, dan komt de tekst naar boven. Als de schuif naar beneden zit, dan is die verscholen in een soort bakje.


Hier zie je hoe de tekst uit het bakje is geschoven.
De basis van deze kaart heb ik gemaakt met een stans van de JMA collectie.
Maar in de link zal ik alle producten zetten die ik gebruikt heb.

En wil je nog eens bekijken hoe ik deze kaart gemaakt heb, dan is dit de video.

En dit zijn de gebruikte producten:



Geen opmerkingen: