Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 16 oktober 2022

washitape vlinder

  Hallo Allemaal 

Hoe leuk is de washitape Inner Peace van Jeninesmindfulart
Je kan er hele leuke dingen mee doen .
Zo heb ik deze kaart gemaakt,
 met de uitstantste vlinder waar van de ondergrond van washitape is.
Hoe ik het heb gedaan, ga ik je in deze blogpost uitleggen 

Je begint op een cardstock,
de uiterste puntenvan de vlinder stans af tekenen.
 Zo weet je hoe groot je washitape achtergrond moet zijn .
Nu ga je op dit cardstock de washitape mooi en recht tegen elkaar plakken. 
Op een andere kaart ga je de vlinder uit stansen. 
Je plakt de kaart waar je de vlinder hebt uit gestanst op de kaart met washitape.
De uitgestanste vlinder plak je met het lijfje en de kop,
op de kaart waarvan je de vlinder uit hebt gestanst.
Je buigt nu de vleugels en het achterlijfje iets ophoog
Aan de boven en onderkant plak je trapsgewijs drie strookjes washi tape. 
De zijranden kun je eventueel embossen,
met een kleur embossingpoeder of beinkten met een bijpassende kleur.
Voor een mooie afwerking kun je nog verspreid 
plakparels op de kaart aanbrengen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met deze kaart
Mocht je vragen hebben stel ze gerust 
Ik help je graag.

Lieve groetjes Corry xxxx







Geen opmerkingen: