Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 30 oktober 2022

Herfst Challenge Eindresultaat

Hallo allemaal,
Hebben jullie ook meegedaan met de herfst challenge?
Ik heb het geprobeerd om er ook wat leuks van te maken, en ik ben begonnen
met het albumpje die Tiets ontworpen had voor deze challenge.
Ik heb gekozen voor een basis kleur die Oranje heet hihihi

En dit waren de opdrachten:
3 okt - De letter H of A en zonnenbloem en bladeren.
6 okt - De letter E of U en pompoenen en de kleur geel.
10 okt - de letter R of T en spinnen web en spinnen.
13 okt - de letter F of U en paddenstoel en herfst tekst.
17 okt - de letter S of M en vogels en de kleur bruin.
20 okt de letter T of N en Halloween en de kleur oranje.


De voorkant heb ik lekker beplakt met designpapier en elementjes van de 
Craft O Clock lijn - Autumn Moods en nog wat oudere plaatjes van Mintay.


De eerste challenge was dus Zonnebloemen en bladeren en de letter A of H


De tweede opdracht was pompoenen en de kleur geel.
Hierbij de letter E of U


De derde was Spinnen - spinnenweb en de letter R of T


De vierde was Paddenstoel en herfst tekst en de letter F of U 


De vijfde was vogels en de kleur bruin. De letter S of M



En de laatste was Halloween en de kleur oranje. De letter T of N.
Nou deze opdracht, daar had ik niet zo heel veel mee en vond ik dus erg lastig hihi 
Zo zie je maar, dat we elkaar als team ook wel uitdagen ;)


en hier het albumpje met alle labels, en als je het dan zo in z`n geheel ziet, is het weer een leuk project.
Natuurlijk met dank aan Tiets, voor het ontwerpen van dit albumpje.







   










Geen opmerkingen: